Digimon - Mimi oxh Palmon

Hejsan. Nu var det ett tagsen jag skrev här på bloggen så jag ska ta och skriva någr ainlägg tror jag. Nu ska jag skriva om Mimi och Palmon från Digimon.

Mimi:
Jag tycker att Mimi är ganska rolig eftersom hon är så blåst. Men hon är också rätt så irriterande när hon skriker och klagar och tänker på utseendet och kläderna hela tiden, och hennes röst gör henne inte mer omtyckt men hon är väldigt söt! Hon är inte den karaktären heller som märks så jätte mycket eftersom ingening händer henne i serien. Jag tycker också att Mimi och Joe är ett jätte bra par! Mimi <3 Joe !



mimi säsong 1                                              mimi säsong 2




Palmon:
Palmon är väldigt söt, men jag har inget att skriva om henne för jag tycker inte hon är med så mycekt i serien. Eller ja, men andra ord så lägger jag inte märke till henne så mycket :/

hennes utvecklingar: Yuramon, Tanemon, Palmon, Togamon, Lilymon.





--



Jag har inte gjort någon bild som läggs ut på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0