Digimon - Sora och Biyomon

nu ska jag skriva lite om Sora och Biyomon! =)

Sora

Sora är min favorit av tjejerna som visas i digimon serien. Hon klagar inte så mycket som alla gör och hon är mer av en pojkflicka än ''flickflicka''. Sora är rätt mogen också och är väldigt smart (som när hon hindrar demidevimon att förstöra för alla andra) Jag gillar också relationen mellan Sora och Biymon, den visar också mycket vänskap. Jag blev också glad när jag såg att Matt och Sora gifter sig i framtiden! Sora + Matt = <3


sora säsong 1                                        sora säsong 2

Biyomon

Jag har inte så mycket att skriva om just Biyomon heller. Men som jag skrev nyss, jag gillar vänskaps relationen mellan Biyomon och Sora. Biyomon är också en urgullig digimon! utveklingen är: Nyokimon - Yokomon - Biyomon- Birdramon - Garudamon.





---

Det är inte jag som har ritat bilden



Kommentarer
Postat av: anonym

älskar matt och sora!!!<3<33333<3

2011-08-26 @ 02:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0