Digimon - Matt och Gabumon

Idag tänkte jag skriva lite om Matt och Gabumon!

Matt

Matt är min favorit av människorna i Digimon serien. Han vågar iallafall säga emot Tai när han tycker att han har fel. Men ibland kan han överdriva lite. Han har också väldigt dåligt själv förtroende. Matt säger också massa roliga kommentarer och han är väldigt snygg! haha. Jag tycker också om hur Matt bryr sig om TK. Det påminner mig lite om min storebror. Jag älskar också Matts och Gabumons vänskaps relation, om man nu kan säga så =) Jag gråter varje gång jag ser scenerna när Gabumon berättar att han alltid kommer finnas för honom vad som än händer och sånt. Så cute! Tänk att ha en vän som han. Matt har också tur att få ha Gabumon som sin digimon partner eftersom han är den bästa! hehe. Men det jag tycker mest om hos Matt är att han säger emot Tai.


Matt säsong 1                                      Matt säsong 2


Gabumon

Gabumon är min favorit digimon. Han är underbart gullig! Önskar jag kunde ha en egen Gabumon (a) Gabumon är också den digimon som jag tycker visar mest vänskap till sin partner (Matt) Sen älskar jag alla Gabumons utväcklingar!
utveckling: Punimon - Tsunomon - Gabumon - Garurumon - Were Garurumon - Metal Garurumon





-----








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0