Digimon

Som ni ser i rubriken kommer jag börja med att berätta om vad jag tycker om Tai och Agumon i tv-serien Digimon!
Dethär är mina åsikter om säsong 1. Åsikterna om säsong 2 kommer kanske någon annan gång!

Tai

Jag är inte så förtjust i Tai. Och det brukar jag inte vara i karaktärerna som är ledare. Tai är verkligen bossig ibland, tänker inte på andras känslor, (som när Mimi ville stanna kvar på stranden och sörja deras vännar de precis hade förlorat) och han verkar ibland tro att han är viktigast. Som när han hade fått sitt tecken och tvångsmatar Agumon för att han ska kunna utvecklas. Sen är han lite störig också när Matt inte får bli upphetsad över att TK är ensam och borta, men när det gäller Kari kan Tai hoppa på och slå Izzy så mycket han vill? Men jag tycker inte bara negativa saker om Tai. Han är rolig och som ledare tänker han också rätt när han säger att dom måste skynda sig att slå ut alla onda digimon.



Tai säsong 1                                                            Tai säsong 2

Agumon

Jag har inga speciella åsikter om Agumon, men han är grym, gullig och slänger en heldel roliga komentarer!
utvecklingen är: Botamon - Koromon - Agumon - Greymon - Metal Greymon - War Grermon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0