Digimon - TK och Patamon

Nu ska jag skriva om TK och Patamon.

TK:

TK, Matts lillebror. ycker om honom väldigt mycket, skit söt är han och han och patamon är så söta tillsammans! Finns inte så mycket att skriva om TK heller :/ Tycker lite synd om Matt när TK inte försår att han vill skydda honom för han är rädd om honom.. men TK är iaf så sööt!<3





TK säsong 1                                            TK säsong 2

Patamon:
Patamon är urgullig! och skitcoolt att han utvecklas till Angemon :3 Har inget att skriva om Patamon faktiskt. Jag vet att jag skriver väldigt lite om karaktärerna men så är det.

Utveckling: Poyomon, Tokomon, Patamon, Angemon, Magnaangemon, seraphimon.
Patamon har också en pansarutveckling: Pegasusmon.





--

TK när han förlorade patamon. Tycker avsnittet är jätte sorligt!

älskar relationen mellan Matt och TK





Gullig bild på TK och Kari. Men jag är igentligen en Davis x Kari fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0